ДЕРЖАВНА АТЕСТАЦІЯ
Навчальний заклад | визнано атестованим або неатестованим | наказ відділу освіти ХРДА |
Будянський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) Будянської селищної ради Харківського району Харківської області | Атестований з правом надання дошкільної освіти | наказ відділу освіти від 25.06.2010 №163 |
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
РЕГІОНАЛЬНА ЕКСПЕРТНА РАДА З ПИТАНЬ ЛІЦЕНЗУВАННЯ ТА АТЕСТАЦІЇ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
(СЕКЦІЯ З ПИТАНЬ ДОШКІЛЬНОЇ, ПОЗАШКІЛЬНОЇ ТА ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ)
ВИСНОВОК
№5/5 від 25.06.2010р.
ЩОДО АТЕСТАЦІЇ
КОМУНАЛЬНОГО ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ (ЯСЕЛ-САДКА)
СМТ БУДИ ХАРКІВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Регіональна експертна рада з питань ліцензування та атестації навчальних закладів, проаналізувавши протокол самоаналізу, протоколи атестаційної експертизи та акт атестаційної експертизи, висновки обласної експертної комісії про організацію та проведення атестації навчального закладу, зробила такі висновки:
1. Атестаційна експертиза навчального закладу була проведена відповідно до нормативних
вимог: наказу Міністерства освіти і науки України від 24.07.2001р. №553 "Про затвердження
порядку державної атестації загальноосвітніх, дошкільних та позашкільних навчальних
закладів", Програми державної атестації загальноосвітніх, дошкільних, позашкільних
навчальних закладів у Харківській області.
2. Самоаналіз, атестаційна експертиза в навчальному закладі відбулися без порушень термінів,
встановлених перспективним графіком державної атестації навчальних закладів Харківської
області та м. Харкова у 2009-2019 роках, який затверджено наказом Головного управління
освіти і науки Харківської облдержадміністрації (від 13.01.2009 р. №3).
3. Пакет документів, поданий до регіональної експертної ради повнотою і обсягом відповідає
нормативним вимогам. Зауважень до представленого пакету документів немає.
4. За протоколами 1-1 «Матеріально-технічні умови перебування дітей у дошкільному
навчальному закладі», 1-2 «Санітарно-гігієнічні умови перебування дітей у дошкільному навчальному закладі», 4-3 «Харчування дітей» атестаційну експертизу проведено:
- провідним спеціалістом централізованого господарчого обслуговування закладів ВО, керівником групи з охорони праці ВО (1-1);
- заступником головного Державного санітарного лікаря райСЕС (1-2); заступником головного Державного санітарного лікаря райСЕС, керівником групи харчування ВО (4-3).
5. За напрямками експертизи була здійснена оцінка реального стану рівня освітньої діяльності
навчального закладу і результативності навчально-виховного процесу. Наводимо узагальненні
дані, отримані в результаті атестаційної експертизи:
Блок 1. | Матеріально-технічні та санітарно-гігієнічні умови, створені в дошкільному навчальному закладі | 12,87 - високий |
Протокол 1-1 | Матеріально-технічні умови перебування дітей у дошкільному навчальному закладі | 210-достатній |
Протокол 1-2 | Санітарно-гігієнічні умови перебування дітей у дошкільному навчальному закладі | 125 -високий |
Блок 2. | Кадрова політика | 10,79 - достатній |
Протокол 2-1 | Кадрова політика | . 76 - достатній |
Блок 3. | Управління навчальним закладом | 12,67 - достатній |
Протокол 3-1 | Дотримання нормативно-правових аспектів функціонування дошкільного навчального закладу | 105 - високий |
Протокол 3-2 | Планування та контрольно-аналітична діяльність | 83 - достатній |
Протокол 3-3 | Науково-методична робота та її результативність | 69 - достатній |
Протокол 3-4 | Суспільний рейтинг навчального закладу | 56 - достатній |
Протокол 3-5 | Фінансове забезпечення діяльності закладу | 68 - достатній |
Блок 4. | Фізкультурно-оздоровча робота, медичне обслуговування та харчування дітей | 12,57 - достатній |
Протокол 4-1 | Фізкультурно-оздоровча робота з дітьми | 95 - високий |
Протокол 4-2 | Медичне обслуговування | 96 - високий |
Протокол 4-3 | Харчування дітей | 98 - достатній |
Блок 5. | Організація та ефективність навчально-виховного процесу | 12,87 - достатній |
Протокол 5-1 | Організація навчально-виховного процесу | 102-достатній |
Протокол 5-2 | Ефективність навчально-виховного процесу | 52- достатній |
6. Загальний рівень, за яким здійснюється освітня діяльність, становить Кзаг.=61,70 (достатній рівень).
Загальний висновок: комунальний дошкільний навчальний заклад (ясла-садок)
смт Буди Харківського району Харківської області визнається атестованим.
Заступник голови Регіональної експертної
ради з питань атестації та ліцензування навчальних закладів
Г.В. Михайленко
Відповідальний секретар
Регіональної експертної ради О.Є.. Кононенко
Корекційна діяльність Будянського навчального закладу у післяатестаційний період.
1 блок. Матеріально - технічна база та санітарно-гігієничні умови
2011 році
– придбали низькотемпературний холодильник (за спонсорські кошти);
- придбана пральна машина напівавтомат, сучасна праска (за кошти батьків);
- демонстративні таблиці та дидактичні картини в методкабінет (за кошти бюджету);
2012 році
- побудовані павільйони на групових майданчиках (за кошти батьків);
- придбана праска (за спонсорські кошти);
2013 році
- придбали електропіч на харчоблок (за спонсорські кошти);
- замінено балконні двері на енергозберігаючі на другому поверсі ( за кошти батьків);
2014 році
- замінено вікна на енергозберігаючі в основному корпусі і частково на харчоблоці (за кошти бюджету);
- установлені сучасні двері центрального входу (за спонсорські кошти);
- придбано дорослі стільці у музичну залу ( за кошти батьків);
2015 році
– придбано дитячі стільці для трьох вікових груп;
- придбано ігрові столи ( за кошти бюджету);
- встановлено євро паркан з центрального входу (за бюджетні кошти);
- здійснені роботи по профілактичному іспиту заземлюючих пристроїв на пральні та харчоблоці(за кошти бюджету);
- оновлена освітлювальна апаратура в основному корпусі, на пральні та харчоблоці;
- придбано люміцентну лампу для квартування приміщень(за кошти спонсорів);
2016 році
- придбані регулюючі стільці для однієї групи (за кошти батьків);
- придбані регулюючі столи для однієї групи (за бюджетні кошти);
- встановлено євро паркан (за бюджетні кошти);
2017 рік:
- зроблен фасад (за кошти батьків та бюджетні кошти);
-куплена мийка на харчоблок (за кошти спонсорів);
- зроблена стеля на харчоблоці (за бюджетні кошти);
- придбали холодильник (за бюджетні кошти);
- придбали холодильну камеру (за бюджетні кошти);
- придбана витяжка (за бюджетні кошти);
- придбані столи для групи № 1 (за кошти батьків);
- придбані дитячі унітаза для групи №3 та №4 та плитка для стін та підлоги (за кошти батьків та бюджетні кошти);
- замінена каналізація в групі №4 та №3 (за бюджетні кошти);
- встановлені металопластикові двері на задній вихід (за бюджетні кошти);
- придбані світлові позначки"вихід" (за бюджетні кошти);
2018 рік:
- зроблена пожежна сигналізація (за бюджетні кошти):
придбані фонарі вуличного освітлення з датчиком руху (за бюджетні кошти):
- придбан прінтер, сканер, ксерокс (за бюджетні кошти):
II блок Кадрова політика:
2011 рік-
2012 рік–
2013 рік – Підгорна Я.І. – отримала повну вищу освіту, за спеціальністю «Дошкільна освіта»;
2014 рік – Єкімова Л.Д. – отримала базову вищу освіту за напрямком: «Дошкільна освіта»;
2015 рік –
2016 рік –
III блок Управління навчальним закладом:
- Ведеться облік пільгового контингенту (довідки) по обстеженню житлових умов, дітей які відвідують ДНЗ;
IV блок Фізкультурно - оздоровча робота:
Використання спектру використання оздоровчих заходів
Залучення до роботи з профілактики дитячого травматизму співробітників ДАІ, протипожежної служби.
- Розроблена картотека блюд для дієтичного харчування дітей;
- створена комісія з брокелажу;
V блок Організація навчально - виховного процесу:
3 вихователя мають педагогічне звання вихователь – методист – Шваб Л.Б., Рудченко Л.Ю., Дегтярь С.В.
2011 рік
- надруковані конспекти занять в журналі «Дошкільний навчальний заклад» вихователів – методистів Шваб Л.Б., Рудченко Л.Ю., Дегтярь С.В.;
- приймали участь у конкурсі «Вихователь року» - вихователь-методист Шваб Л.Б.
2012 рік
- проходили курси підвищення кваліфікації Шваб Л.Б.;
- підтвердження педзвання вихователів – методистів Шваб Л.Б.. Рудченко Л.Ю., Дегтярь С.В.;
- курси підвищення кваліфікації Сідак К.П., Радченко Т.М;
- Захист досвіду роботи вихователя-методиста Рудченко Л.Ю. «Логіко-математичний розвиток дошкільника як одна із складових підготовки до школи»
2013 рік
- приймали участь у виставці педагогічних ідей;
- приймали участь у конкурсі «Вихователь року» - вихователь-методист Дегтярь С.В.;
- захист досвіду роботи вихователя-методиста Дегтярь С.В. «Екологічне пізнання дошкільниками оточуючого на основі педагогічною спадщини В.О.Сухомлинського»
2014 рік
- приймали участь у конкурсі «Вихователь року» - вихователь Шевченко Л.Е.;
- проходили курси підвищення кваліфікації Рудченко Л.Ю., Дегтярь С.В., Шевченко Л.Е.
- вихователь Радченко Т.М. пройшла атестацію за темою : «Укрїнознавство в дитячому садку»;
- вихователь Сідак К.П. пройшла атестацію за темою «Здоровий спосіб життя»
2015 рік
- приймали участь у конкурсі «Дитячі промінчики»;
- вихователь Радченко Т.М. приймала участь у виставці педагогічних ідей за темою: «Про здоров’я дбаємо, валеологію вивчаємо»;
Розвиток творчих здібностей