ПОЛОЖЕННЯ

про Консультативний пункт для батьків або осіб, які їх замінюють, і дітей, які виховуються в умовах сім'ї

Будянського закладу дошкільної освіти (ясла-садок)

1. Загальні положення

1.1. Консультативний пункт для батьків або осіб, які їх замінюють, і дітей, які виховуються в умовах сім'ї, організувався при Будянському навчальному закладі, що реалізує освітні програми дошкільного виховання.

1.2. Консультативний пункт у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України "Про освіту", "Про дошкільну освіту", іншими законодавчими актами, наказами МОН молодь спорту, органами місцевого самоврядування, та Примірним положенням.

1.3. Консультативний пункт створився для батьків або осіб, які їх замінюють, і дітей віком від 2 місяців до 5 (6) років, які виховуються в умовах сім'ї.

1.4. Консультативний пункт — це одна з форм надання допомоги сім'ї у вихованні і розвитку дітей дошкільного віку.

2. Мета і завдання діяльності Консультативного пункту

2.1. Мета створення Консультативного пункту:

♦ забезпечити єдині вимоги і наступність сімейного і суспільного виховання;

♦ надати безкоштовну психолого-педагогічну допомогу батькам або особам, які їх замінюють, підтримку різнобічного розвитку дітей, які виховуються в умовах сім'ї.

2.2. Головні завдання Консультативного пункту:

♦ надати всебічну допомогу сім'ї у розвитку, вихованні та навчанні дітей, які виховуються в умовах сім'ї, відповідно до їхніх задатків, нахилів, здібностей, індивідуальних психічних та фізичних особливостей, культурних потреб;

♦ сприяти соціалізацію дітей дошкільного віку, які виховуються в умовах сім'ї;

♦ забезпечити взаємодію між дошкільним навчальним закладом й іншими організаціями соціальної і медичної підтримки дітей і батьків або осіб, які їх замінюють.

3. Організація діяльності Консультативного пункту.

3.1. Основні форми діяльності Консультативного пункту:

♦ індивідуальні і групові консультації для батьків або осіб, які їх замінюють.

3.2. Консультативний пункт здійснює консультативну допомогу батькам або особам, які їх замінюють, з питань:

♦ соціалізація дітей дошкільного віку, які виховуються в умовах сім'ї;

♦ вікові, психофізіологічні особливості дітей;

♦ психологічна готовність до навчання у школі;

♦ профілактика відхилень у фізичному, психічному і соціальному розвитку дітей дошкільного віку, які виховуються в умовах сім'ї;.

♦ організація ігрової діяльності;

♦ організація харчування дітей вдома;

♦ створення умов для загартування і оздоровлення;

♦ соціальний захист дітей із різних категорій сімей.

Кiлькiсть переглядiв: 773